Hur blir jag informerad om bokningar genom direkta förfrågningar?

Då en kund varit inne på din presentationssida och gjort en direkt förfrågan till dig, informerar vi dig både via sms och e-post. För att du ska kunna svara kunden så snabbt som möjligt har vi också gjort en iPhone  app  som du som ProArtist har tillgång till. (android app är på gång)

Då kunden gjort en direkt förfrågan till dig gäller det att svara snabb – ju snabbare svar desto säkrare bokning. Många kunder är entusiastiska när de hittat en artist som fångat deras uppmärksamhet, och vill ofta slå till direkt.  För att kunden inte ska vända sig till andra alternativ ligger det alltså i ditt intresse att svara så snabbt som möjligt. Svara med ett enkelt ”Hej, jag ringer snarast”, och så ringer du upp så fort du kan så att kommunikationen blir personlig.


468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>