Hemlig kod

E-postadress

Endast kunden som gjort förfrågan kan göra detta

scroll down to CommunicationPanel
Test.play

Bröllopsband för Bröllop i Norrköping Östergötland

Jag vill gärna ha anbud från Bröllopsband,Coverband,Country i närheten av Östergötland

Eftersöker fullskaligt band till bröllopsfest i Norrköping. Förslag mottages tacksamt, gärna med referensvideo eller liknande.

Evenemang typ: Bröllop
Evenemang Datum: Juli 14 2018
Antal gäster: 75
Stad Norrköping

Artister Countryband som är intresserade av detta evenemang

Namn
Rock 'n' Joy Telefonnummer: 722187255 Boka
Just Fun Party Telefonnummer: 766025392 Boka
Highway To Helg Telefonnummer: +46730642338 Boka
Stone Cold Crazy Telefonnummer: +46704254498 Boka
Up 'n' Gogo Telefonnummer: +46736375169 Boka
two4you Telefonnummer: +46702417782 Boka
Get Up! Telefonnummer: +4670-555 0776 Boka
Viktor Sebastian Trubadur Telefonnummer: +46703674404 Boka

Din kommunikation med artisterna

Viktor Odeheim
April 28 2018

Hej, såg att ni söker coverband. Kolla in mitt band från Uppsala som spelar alla dem klassiska pop/rock/partylåtarna, gammalt som nytt, svenskt som engelskt.

Viktor Odeheim

Highway To Helg
April 10 2018

Hej! Du har fått mail från Highway To Helg.

Get Up
Mars 20 2018

Hej Johannes!

Vi i bandet Get Up! kommer gärna och spelar på ert bröllop!

Kolla gärna in vår hemsida: www.officialgetup.com

"Get up!" är ett coverband vars medlemmar har mångårig erfarenhet av att underhålla på bröllop, fester, företagsevent m.m.

Vårat mål är att ge er en upplevelse utöver det vanliga så att just erat bröllop/fest/evenemang sticker ut från mängden. Get up's repertoar är utformad så att alla ska kunna dans och digga, allt från 50-tal till det mest aktuella.

Samtliga medlemmar i "Get Up!" har studerat på Kungliga Musikhögskolan i Stockholm och spelat med bland annat:Peter Jöback, Svante Thuresson, Lill Lindfors, Nils Landgren, Carola, Samuel Ljungblad, Peter Johansson, Anders Jalkaeus, Georg Riedel, Smokey Robinson, Rigmor Gustafsson, Magnus Bäcklund, Peter Asplund, Diane Schuur, Magnus Johansson

- Get Up! är ett 5 -mannaband med blås, gitarr, sång, kör, synth/piano, bas och piano.

- Vid större event har vi även möjlighet att utöka bandet.

- Vi erbjuder även mingel-jazz, om så önskas.

Martin Wirén
+4670-555 0776
getup.booking@gmail.com

Jonas Franzen
Mars 15 2018

Hej.

Vi är ett band som levererar en helkväll och har spelat på mängder med olika typer av fester, bland annat många bröllop. Vi har en helhetslösning vilket innebär att vi har med ljud, ljus, och allt man behöver. Coverbandet är förstås huvudmomentet under kvällen, men oftast så vill man ha något mer. Därför så har vi också med oss så vi kan köra musik som folk vill höra både innan och efter coverbandet. Vi kan köra lite trubadur om man vill ha lite lugnare musik i början av festen, exempelvis under kaffe/mingel eller liknande. Vi kan också köra ett live-music-quiz om man vill och känner att det finns tid, fast det är inte så vanligt på bröllop. Så vi står för underhållningen från start inpå småtimmarna.

Vi spelar väldigt blandad musik. På ett bröllop kan man mycket väl tänka sig att jag spelar lite akustisk gitarr exempelvis vid mingel, när gästerna kommer, eller när ni minglar inomhus. Sedan efter kaffe och tårta så kommer coverbandet. Ofta så kör vi någon form av brudvals (er brudvals från spotify exempelvis) och efter att den är klar så börjar coverbandet. Då börjar vi med en låt i samma stil som er vals så det går att dansa vidare. Sedan fortsätter vi genom att snabbt komma upp i tempo så det blir bra ös. Normalt så brukar vi dela upp spelandet i två set. Det första kan börja med lite rock n' roll, Creedence, Elvis, lite svenskt och liknande. Sedan i andra set ökar vi tempot och kör mer party. Då handlar det om Gyllene Tider, moderna låtar, och avslutning med lite hårdrock. Vi har alltid ingången att man ska känna igen låtarna och kunna sjunga med, och att det ska passa alla åldrar på festen. Allt från, pop till 60-talsrock från dansband till hårdrock. Oavsett ålder och musiksmak ska du få med dig något från kvällen vilket brukar vara perfekt för just bröllop så det är många åldrar och musiksmaker på plats.

Utrustningsmässigt så har vi med allt. Självklart kan även ni använda PA-anläggningen om ni vill köra någon musik eller annat själva som dator, telefon eller något liknande. Vi har även mikrofon att låna ut om man vill. Vi kommer tre timmar innan första gästen anländer för att rigga upp och soundchecka och lämnar festen som sista personer. Vi har även med oss en husvagn som vi använder som mobil loge så vi finns i närheten under hela kvällen.

Sedan är vi flexibla och finns på plats för er skull. Ni bestämmer helt programmet, vilka inslag som ska vara med och när ni vill ha dem. Vi levererar som sagt en helkväll. Trubadur, Coverband och dansmusik.

Se film på oss och lyssna lite på two4you.se

För en sådan kväll tar vi 9000kr. Ring gärna och om du har några frågor.

Med Vänlig Hälsning
Two4you
two4you.se
jonas@two4you.se

Bra frågor att ställa till artisten
  • Har du förstått vad för sorts evenemang jag vill ha?
  • Kan du spela min favoritlåt?
  • Hur vill du att betalningen ska ske?
  • Om jag vill förlänga spelningen, hur mycket kostar det?
  • Hur mycket plats behöver du?
  • Vad för sorts el behöver du?