Hemlig kod

E-postadress

Endast kunden som gjort förfrågan kan göra detta

scroll down to CommunicationPanel
Test.play

DJ för Bröllop i Nässjö Småland

Jag vill gärna ha anbud från Dj i närheten av Småland

Hej hej! Den 25 Maj 2019 gifter vi oss efter att ha varit tillsammans i snart 8 år. Vi under dansen vill vi slå klackarna i taket till den bästa möjliga dansmusiken, allt från Avicci till ABBA! Vill du vara med oss den här kvällen och se till att människor i alla åldrar dansar hela natten lång - hör då av er till oss! //Mandus

Evenemang typ: Bröllop
Evenemang Datum: Maj 25 2019
Antal gäster: 100
Stad Nässjö

Artister Dj till fest som är intresserade av detta evenemang

Namn
Dj Jens Telefonnummer: +46707271308 (3) Boka
Dj Andy Telefonnummer: +46706486413 Boka

Din kommunikation med artisterna

Dj Andy
April 05 2019

Halloj

Jag såg din förfrågan på 123 festmusik,

Jag heter Anders Gustafsson, men kallas oftast för Dj Andy och finns i Falköping i västra Götalands län.

Här finns en Dj med över 25 års erfarenhet av Discjockey jobbet.

Jag har spelat på alla sortens fester i olika delar av vårt avlånga land, har stor erfarenhet av b.l.a.;

firmafester, bygdegårdsfester, föreningsfester, kräftskivor, 18, 20, 25, 30, 40, 50 och 60 års kalas, Jul och nyårsfester, Trädgårdsfester, gatufester, stadsfester, studentflak, club och skol discon, speaker jobb, uthyrning,

Många bröllops fester med specialinriktad, blandad musik för både brudpar och gäster, ( om ni vill så kan jag köra en kul grej med bröllopsvalsen ), och självklart får ni gärna komma med en egen låtlista för den stora kvällen, och mycket mycket annat.

Jag har dessutom egen ljud och ljus anläggning som är fullt tillräcklig för det mesta, jag kan även ta "akut jobb" med anläggningen om det skulle vara så, och vara på plats relativt fort; ( några dagar, samma dag eller bara några timmars förvarning, beroende på avstånd ).

Jag spelar all möjlig blandad musik efter era egna önskemål och tider, ( ingen sluttid / stopptid alltså. )

Bra och varierande priser beroende på storlek : liten eller stor ljud anläggning, ljus ingår alltid,

även ett elverk finns om det inte skulle finnas ström där ni ska ha er fest, T.e.x kortege, (studentflak) för student ljud, på en ö utan ström, eller något annat.

Ring eller Maila om ni har några frågor så kan jag fixa ihop något bra till just er.

Jag hoppas att jag kan göra just er fest till en minnesvärd fest för en lång tid framöver.

Om du vill så kan du kolla in min hemsida på www.deejayandy.se, där finns det lite historik, en gästbok, ett galleri med en hel drös bilder fån olika evenemang, och lite annat smått och gott.

Ring Gärna: 070-6486413, ( mobilen är alltid på ).
Eller Maila: djandy_67@hotmail.com , skriv gärna med vart i landet festen är, datum när er fest ska vara och ert telefon eller mobil nr, så jag eventuellt kan kontakta er.

Hoppas att vi hörs snart.
Mvh,
Anders "Dj Andy" Gustavsson.
www.deejayandy.se
070-6486413 .

Jens Fahlstedt
September 26 2018

Skickar er information på e-mail.

Bra frågor att ställa till artisten
  • Har du förstått vad för sorts evenemang jag vill ha?
  • Kan du spela min favoritlåt?
  • Hur vill du att betalningen ska ske?
  • Om jag vill förlänga spelningen, hur mycket kostar det?
  • Hur mycket plats behöver du?
  • Vad för sorts el behöver du?