DJ Fredde

Hemstad: Hok Pris: 5000-15000 SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar

Boka DJ Fredrik Forsman för en erfaren dj med 20 år i bagaget!

Behöver du en professionell dj till ditt evenemang?

Med över 20års erfarenhet kan jag erbjuda en upplevelse utöver det vanliga!

Intresset för att dj:a började redan 1996 med skoldiscon och privata fester. Det var i tidig ålder som jag förstod att det var detta jag var ämnad att göra.

År 2001 började jag min karriär på riktiga nattklubbar, folkparker och bokningarna blev fler och fler. Helt plötsligt var jag bokad året om. Jag började resa runt i hela Sverige för att leverera musik på olika evenemang. Nu var det inte bara nattklubbar och folkparker som gällde längre. Företag började höra av sig, bröllopsbokningar kom in osv.

Jag är fortfarande idag flitigt bokad och sammarbetar med olika event-arrangörer, nöjesförmedlare och boknings-byråer över hela landet.

Jag har b.la. spelat på event/nattklubbar i följande städer:
Stockholm, Göteborg, Motala, Kalmar, Jönköping, Vimmerby, Vetlanda, Linköping och ända uppe i Årjäng.

Idag spelar jag inte bara som dj utan erbjuder också skräddarsydda helhetslösningar för mina kunder, både vad gäller dj men även också ljud, ljus, bild (led) & scen. Med andra ord, ett komplett paket med allt du behöver för ditt evenemang. Stort eller litet spelar ingen roll. Jag har professionella lösningar för alla typer och storlekar på evenemang.

Recensioner av DJ Fredde

Kontakta DJ Fredde

Corona Hits Session #13 (DJ Fredrik Forsman)