Dj Andy
5.0 / 5 baserat på  1 kundrecensioner (Recensioner)

Dj Andy

Hemstad: Falköping Pris: varierar beroende på utrustning så en telefonkontakt är att föredra för att få rätt pris direkt. SEK

Mycket erfaren Dj som i över 29 år tillbaks har spelat bra musik på alla möjliga fester

Halloj

Jag heter Anders Gustafsson, men kallas oftast för Dj Andy och finns i Falköping i västra Götalands län.

Här finns en Dj med över 29 års erfarenhet av Discjockey jobbet.

Jag har spelat på alla sortens fester i olika delar av vårt avlånga land, har stor erfarenhet av b .l .a.;

firmafester, bygdegårdsfester, föreningsfester, kräftskivor, 18, 20, 25, 30, 40, 50 och 60 års fester, Jul och nyårsfester, Trädgårdsfester, gatufester, stadsfester, studentflak, club och skol discon, speaker jobb, uthyrning,

Många bröllops fester med specialinriktad, blandad musik för både brudpar och gäster, ( om ni vill så kan jag köra en kul grej med bröllopsvalsen ), och självklart får ni gärna komma med en egen låtlista för den stora kvällen,

och mycket mycket annat.

Jag har dessutom egen ljud och ljus anläggning som är fullt tillräcklig för det mesta. Den står alltid lastad i en kärra så jag kan även ta "akut jobb" med anläggningen om det skulle vara så, och vara på plats relativt fort; ( några dagar, samma dag eller bara några timmars förvarning, beroende på avstånd ).

Jag spelar all möjlig blandad musik efter era egna önskemål och tider, ( ingen sluttid / stopptid alltså. )

Bra och varierande priser beroende på storlek : liten eller stor ljud anläggning, ljus ingår alltid,

även ett elverk finns om det inte skulle finnas ström där ni ska ha er fest, T .e .x kortege, (studentflak) för student ljud, på en ö utan ström, eller något annat.

Ring eller Maila om ni har några frågor så kan jag fixa ihop något bra till just er.

Jag hoppas att jag kan göra just er fest till en minnesvärd fest för en lång tid framöver.

Hoppas att vi hörs snart.
Mvh, Anders "Andy" Gustafsson.

Recensioner av Dj Andy

Bröllop  -
Bra musik. Trevlig att ha och göra med.

Kontakta Dj Andy