(3)

DEEJAYS | ARTISTER | EVENT | LJUD & LJUS

(3)
Dj Jens Örebro

En Dj för alla tillfällen som fixar musiken från klassiska hits till den senaste.

DJ Jobo Eskilstuna

Som party-DJ erbjuder en musikalisk stämning som blir ett fest du aldrig glömmer.

5000-15000KR SEK Få en kostnadsfri offert
Daniel Andersson Strömsholm

PARTY DJ. Lyhörd med sköna mixar. Konfrecier. Toastmaster. Quiz. Dansband om så krävs

8.000-50.000 SEK Få en kostnadsfri offert
DJ Chico Borlänge

Galen DeeJay som sätter gästen/ kunden i fokus

Inget angett pris Få en kostnadsfri offert
(1)
DiscoSound Ljungsbro

Med över 30 års erfarenhet som Dj kan jag leverera den kvalitet Ni förväntar Er!

(10)
DJ Heiel Göteborg

DJ som gör ditt bröllop, fest och event till en succé! Boka även DJ + saxofonist för en hä

Visa fler

Låt oss hjälpa dig boka en DJ

Använd dig av vår Gratis och ICKE-bindande matchningstjänst)
Ja tack, matcha mig med en artist

eller så kan du välja vilken artisttyp du letar efter här

Boka en DJ hos oss och garantera att du får en lyckad fest.

Alla har väl varit på en fest där man inte har fått lyssna färdigt på en låt förrän någon har bytt till en annan. Att inte kunna enas om vad för sorts musik som ska spelas är en irriterande faktor som kan havera en fest totalt. Detta slipper du ifrån om du hyr en DJ.

En DJ skräddarsyr musiken och anpassar tekniken efter dina önskemål. Ett fullt dansgolv är lika med en lyckad fest, en stämning som är på topp hela kvällen och glada och nöjda gäster. En fest att minnas helt enkelt. En skicklig DJ får festen att lyfta genom att sätta fart på dansgolvet och spela alla favoritlåtarna.

När du bokar en Dj kommer ni överens om detaljer om hur ditt event ska fortlöpa. DJn kommer naturligtvis att anpassa sig till din plan vad gäller tidpunkt, varaktighet, pauser etc., och hen kommer att vara lyhörd inför dina önskemål om musikstil, favoritlåtar, ljuseffekter och andra detaljer. Med andra ord kommer DJn att vara involverad i ditt evenemang från början till slut, och hen är ansvarig för att göra din fest till en oförglömlig succé.

5 Anledningar till att du hittar de bästa DJs här på denna sidan

• 1. Sveriges största bokningstjänst
  • 2. Snabbt och smidigt
  • 3. Mer än 10.000 utförda bokningar
  • 4. Se vad andra kunder säger
  • 5. Säkerhet när du bokar en fest-DJ
Varje dag året om bokar vi fler än tio spelningar till DJs, festbands, festmusiker och dansband i Sverige. Därmed är vi Sveriges största bokningstjänst, och vi använder oss kontinuerligt av feedback vi får för att göra systemet ännu bättre för våra kunder och för våra fest-DJs.
Det finns oändligt många DJ hemsidor på Internet, det är en djungel som du vill undvika att gå vilse i. Här genom denna sidan gör du endast en sökning och får ta emot lämpliga förslag som snabbt resulterar i en bokning.
Detta bokningssystem är verksamt i tio länder i Europa och vi använder vår data för att optimera sättet att boka fest-DJs och andra artister på online. Vi är marknadsledande i Europa och arbetar hårt för att hålla oss kvar i denna positionen. Vi kan bara göra detta genom att göra det enkelt och smidigt för dig att hitta och boka rätt artister och genom att garantera att din fest blir en succé.
Genom alla våra bokningar får vi feedback från kunderna om vilka DJs som är skickliga, och vilka fest-DJs som passar till olika evenemang. När du tittar igenom denna sidan så ser du att de DJs som har många recensioner rankas högst upp på våra listor. Filosofin är enkel, har en DJ gjort en kund nöjd och glad så är chansen stor att du också får en lyckad fest.
När du bokar en fest-DJ genom vår plattform, kan du känna dig trygg och säker i vetskapen om att du får tillgång till recensioner för var och en av våra DJs. Om du t.ex. har gjort en förfrågan på en fest-DJ, får du information om alla de som ger dig anbud . Hela vår plattform är uppbyggd kring recensioner, och därför kommer en fest-DJ från oss alltid att ge sitt allra bästa på alla event, eftersom de strävar efter att kunna tillföra ännu fler bra recensioner till sina profiler.