Trio Impala Sjöbo

Kramgoa danslåtar från olika tidsepoker. Från 3.500kr

(14)
Hovasound Hova

festmusik livemusik livemusic dansbandsmusik duo trubadurer country

(9)
Hudzon Borlänge

vi är ett Cover/Partyband som står för kvalite och underhållning. Har en stor bredd av

Inget angett pris Få en kostnadsfri offert
(9)
HappyTunes Hässelby

Välj oss som DUO, TRIO eller KVARTETT på DIN fest. Vi spelar bl.a. Dansband/Rock/Pop/Gamme

(4)
Extas Skåpafors

Coverband, Dansband, bugg, rock, fest, party, sång,cover,

8000-20000 PLUS RESA SE Få en kostnadsfri offert
(4)
Freqvens Mellerud

Dansvänlig musik för Er!

(3)
Open Minds duo Kungsbacka

,Svenskt , Schlager och Rock mm./

(3)
Music Men Årsta

Music Men

Visa fler

Låt oss hjälpa dig boka ditt dansband

Använd dig av vår Gratis och ICKE-bindande matchningstjänst)
Ja tack, matcha mig med en artist

eller så kan du välja vilken artisttyp du letar efter här

Få upp alla på dansgolvet med ett härligt dansband

Ett dansband är precis vad du behöver till din fest. Ingen kommer att kunna motstå de härliga tonerna festbandet framför, och du och dina gäster kommer att rocka och bugga loss till långt fram på småtimmarna.

Glada fartfyllda sånger och lugna hållom-låtar, ett skickligt dansband har allt på sin repertoar och kan tillfredställa alla dina önskningar.

5 Anledningar till att du hittar de bästa dansbanden här på denna sidan.

• 1. Sveriges största bokningstjänst.
  • 2. Snabbt, enkelt och bekvämt.
  • 3. Mer än 10.000 utförda bokningar.
  • 4. Se vad andra kunder säger.
  • 5. Säkerhet när du bokar.
Vi har ett stort urval av skickliga dansband registrerade hos oss, som bokas varje dag året om av nöjda kunder. Detta innebär att vi har kunnat optimera vårt system för att du ska känna dig fullt belåten med din bokning.
Från alla bokningar vi gör samlar vi in recensioner från kunder och använder dem i vår indelning av artisterna. Därmed är det enkelt och smidigt för dig att jämföra dansbanden och se vilket som passar dig bäst.
Om du gör en gratis förfrågan så matchar vi dina önskningar och krav med lämpliga dansband, och ser till att du får passande anbud som du kan välja mellan. Resultatet blir att du bokar det bästa dansbandet som garanterat gör din fest till en lyckad tillställning .
Du kan i lugn och ro jämföra dessa anbud vad gäller pris och standard, och när du är klar så bokar du bara enkelt dansbandet som passar dej bäst.
När du bokar via vår plattform får du tillgång till dansbandens recensioner. Du ser vad tidigare kunder har gett för omdöme och kan på så vis känna dig trygg i ditt val. Eftersom recensioner är så centrala på vår plattform kommer dansbanden att anstränga sig och göra sitt bästa för att få en bra recension av dig efter festen. Detta system är en garanti för en lyckad fest.