Zoë Song

Hemstad: Stockholm Pris: Not Available SEK

House, Techno, Tech House, Deep House, Chillout/Lounge, Mingel, Progressive House, Electro

Från mingelvänlig chillout/lounge house till stora klubbhits, massiv arenahouse, progressive house och smutsig electro. Jag heter Zoë Song och är en erfaren DJ med huvudinriktning klubbmusik, house/lounge/mingel, dansgolv, elektronisk dansmusik, nu disco, techno, soulful house, 80-tal och 90-tal.

Jag har spelat på flera event, mingeltillställningar och klubbar i Stockholm, bland annat Spy Bar, Olssons Skor, Scandic Malmen och Vampire Lounge, invigningen av Børre Olsens officiella kollektion för kedjan Glitter, privatfester, bröllop med mera. Paketpris med PA-system och DJ-mixer kan ordnas samt leverans inom Stockholmsområdet. Tar även internationella spelningar och spelningar i övriga delar av Sverige. Pris enligt ö. k.

Recensioner av Zoë Song

Kontakta Zoë Song