Little Voice Sthlm

Hemstad: Johanneshov Pris: 10-50000 SEK

Ösig dinnershow och en nattklubb som får golvet att gunga

Önskar ni härlig mingelunderhållning till bubblet, ösig dinnershow under middagen, ett nattklubbskoncept som får dansgolvet att gunga?
Vi skräddarsyr festen tillsammans med er!

Before dinner:
Kvällen börjar med att vår sköna lounge- DJ myser igång stämningen under minglet medan ni avnjuter ett glas bubbel, precis så där lagom så att förväntningarna inför kvällen börjar dra igång!

Dinnershow:
Under middagen har vi möjlighet att erbjuda ett live musikquiz, med högt tempo och utmanande frågor som får även den minst musikintresserade att kicka igång tävlingsinstinkterna!
När sedan det börjar dra ihop sig till fest så framför vi våra shownummer som innehåller det bästa från allt 80-90-tal, modern rock och svensk pop, allt i “upphottade” versioner för att skapa er en härlig och fartfylld stämning under middagen.

After dinner/Nightclub:
När middagen sen är avklarad och ni är taggade på dansgolv och allsång så bjuder vår nattklubbs-dj på ösiga klassiker och nyaste hitsen tillsammans med våra sångare och instrumentalister.
Natten fylls av sång, saxofon, congas, dans och kanske lite allsång?

Det ni önskar hjälper vi er med att ordna!

Vi har helhetslösningar men ni kan även plocka den del av vårt utbud som ni önskar för just ert event!

Recensioner av Little Voice Sthlm

Kontakta Little Voice Sthlm

“Artisten har inte laddat upp någon video än.Lyssna till låt-repertoaren istället.”