DJ Jan

Hemstad: Tierp Pris: Not Available SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar

Teknikkunnig DJ som spelar Pop, Schlager, House, Tech och annat NI vill dansa till

Jag har varit aktiv DJ i några år nu, först som återkommande klubb-DJ i studentsammanhang och numera som mobil DJ. Med mig får ni inte bara någon som får dansgolvet att gunga hela festen, utan även ett lyhört och teknikunnigt stöd till er fest.

En viktig fråga när det kommer till val av DJ är såklart vilken musik som spelas. För det mesta spelar jag väldigt blandat, en hel del Pop, Schlager och House med inslag av av Rock och Hip-hop, och mycket sjung-med-låtar. En vanlig kväll kan det dyka låtar från ABBA, Gyllene tider, Avicii, Zara Larsson, Pitbull och Linda Bengtzing. Är ni dock ute efter en ren technokväll eller bara deep house eller så så är jag nog inte rätt person.
För mig är det väldigt viktigt att det som spelas verkligen matchar det ni väntar er, därför får ni alltid beskriva era önskemål innan festen utifrån vilka jag formar kvällens låtval.

Recensioner av DJ Jan

Kontakta DJ Jan

“Artisten har inte laddat upp någon video än.Lyssna till låt-repertoaren istället.”