Johan Osterberg

Hemstad: malmö Pris: 3000-50000 SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar Bokningar: 2

Spelar för att underhålla och tillfredställa publiken med dom flesta stilar från 50-nutid.

Johan Österberg Troubadour (English)

Johan Österberg has been working as a troubadour/Freelance musician since 1998.
He plays a wide range of international music (also Scandinavien songs and some German if needed). Performing at club, pubs, company parties, cruise ships, after ski in Austria & Sweden, after beach in greece and even some soft lounge gigs.
He has been playing all around europe but mostly in Scandinavia.
Know based Malmö/sweden he travels often to Denmark,Norway,Finland at the weekends where you will find him on the pub circuit banging out the favourites and keeping the audience singing along to his broad repertoire of hits from the 60's to present.

Johan österberg Trubadur(svenska)

Johan österberg har Jobbat som Trubadur/Frilansmusiker sen 1998.
Han har en bred repetoar av internationell och skandinavisk musik.
Uppträder på Klubbar,Pubar,Företagsfester,kryssningsbåtar,After ski(bla Österrike säsonger),after beach(Grekland/sverige)och även softare Lounge gigs.
Han har spelat runt om i Europa men mestadels i Skandinavien.
Nu utgår han från Malmö/Sverige men reser runt i Sverige,Danmark,Norge och Finland.(även runt i resten av europa om erbjudanden ges).
På helgerna kan ni hitta honom på bla pubarna framförandes dom största hitsen när han håller igång publiken med sing along från sin breda repetoar
av låtar from 60 tals låtar fram till dom senaste/dagens Hits.

Recensioner av Johan Osterberg

Kontakta Johan Osterberg

Troubadour medley nr2 (P.Floyd,Modjo,Doobie bro.)