Music Men
5.0 / 5 baserat på  3 kundrecensioner (Recensioner)

Hemstad: Årsta Pris: 7000 SEK

Music Men

Music Men heter vi och har varit verksamma i flera år, vi har spelat runt om i Sverige, Finland har vi också hunnit med, Viking Line, Silja Tallink, Eckerölinjen, folkparker, dansrestauranger samt otal fester runt om
Vår breda repertoar passar de flesta. Nyare och äldre musik presenteras
Egen ljud och ljusanläggning

Recensioner av Music Men

Kräftskiva  -
Mycket bra varierande musik! Trevliga artister. Alla var nöjda.
Annan fest  -
Mycket bra. Alla på vår fest vara supernöjda med låtarna och framförandet. Trevliga bandmedlemmar. Positivt: Bandet besökte Midsommargården för egen uppfattning om stället. Bra överenskommelse före, under och uppföljning efter. Inget negativt alls från vårt håll.
50-årsfest  -
Vilken kanon grupp! Vi va ca 80 per blandad ålder å vi dansa å sjöng till väldigt varierande musik☺ klart rekommenderas! Vreta Villaförening!

Kontakta Music Men

Blandat (Blandat )