Los Luchitos Orkester

Hemstad: Stockholm Pris: 20 000-30 000 SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar Bokningar: 1

Tropisk musik! Dansa och festa loss till Latinamerikansk musik ifrån Karibien.

Los Luchitos Orkester är bandet du behöver om du längtar efter tropiska och somriga vibbar. Oavsett årstid! Det här är Sverige enda Colombianska Cumbia band. Musiken är autentisk och svänget oundvikligt. Ta en valfri drink med parasoll i, koppla loss och dansa loss till Los Luchitos Orkester.

Musiken härstammar ifrån den Colombianska karibiska kusten. Bandet har erfarenhet av alla slags uppdrag. Ambassad spelningar, festival, födelsedagsfester, trädgårdsfester, livestream konserter. You name it!

Det som alltid är garanterat på ett event där Los Luchitos Orkester medverkar är att det blir glädje, värme och dans! Bandet består av 11 medlemmar, komplett med 5 manna blåssektion, 2 sångare och komp! Våra medlemmar är ifrån Colombia, Chile, Ecuador och Sverige!

"Vi hyrde in Los Luchitos till våran 100-års fest (50+50) och det satte stämningen på hela kvällen. Med härlig rytm och otroligt proffsigt framförande så fick dom igång i stort sätt alla i sällskapet som var mellan åldrarna 25-75år. Dansgolvet var proppfullt från början till slut. Orkestern bidrog till bra energi och skön vibe. Efteråt har flera hört av sig och velat veta mera om bandet. Vi kommer starkt rekommendera denna orkester som passar in till de flesta arrangemang. Tack för ni gjorde hela våran fest till ett fantastiskt minne för livet ! Cecilia & Fredrik "

Recensioner av Los Luchitos Orkester

Kontakta Los Luchitos Orkester

Playa Blanca (Los Luchitos Orkester)