Mannerz
4.8 / 5 baserat på  18 kundrecensioner (Recensioner)

Mannerz

Hemstad: Stockholm Pris: Not Available SEK

Var god se separat mail i din mailbox för presentation med video och låtar med Mannerz.

Recensioner av Mannerz

Bröllop  -
Toppen på alla sätt och vis!!!
Bröllop  -
Mannerz satte igång vår bröllopsfest på bästa sätt! Vilket drag! Hälften av våra gäster var under 30år och andra hälften mellan 35-60! ALLA pratade så gott om bandet efteråt, till och med personalen på Krägga herrgård där vi gifte oss kommenterade vilket ovanligt bra band vi valt! Riktigt bra drag på vår fest från början till slut tack vare Mannerz! Det hade absolut inte varit samma sak med en DJ. Tusen tack Mannerz!
Firmafest  -
Proffs! Folk som aldrig dansar dansade! De bjöd på sig själva och fick med sig publiken. Lite som en meny med extra allt. Gjorde kvällen till en succé!
Bröllop  -
Otroligt proffsiga och var en klar succé, har fått mycket positiv feedback från många besökare, synd att kvällen gick så fort.
Firmafest  -
De var jättebra och proffsiga
Bröllop  -
Mannerz är ett band som är värt varenda krona, från planering till fest fungerade allt klockrent, snabba svar och mycket hjälp. Professionell utrustning och professionella artister. Johanna sjöng mycket vackert under vår vigsel och Mannerz lyfte bröllopsfesten till en magisk nivå, alla våra vänner var imponerade och vi är extremt nöjda! Rekommenderar Mannerz varje dag i veckan!
50-årsfest  -
Jag är supernöjd, min 50-års skiva hade inte varit i närheten av så lyckad som den blev, om inte Mannerz hade varit där. Dom hittade rätt musik för mina gäster snabbt och sen var det full fart tills folk gick hem. Vi var runt 70 gäster i varierande åldrar, och alla jag pratat med efteråt har berömt bandet och undrar var jag hittat dom. Med risk för att låta som en reklamkampanj: sluta leta, ni har hittat bandet ni söker. Hoppas vi ses igen, Jonne Falk.
Bröllop  -
Vilket band! Vi anlitade Mannerz för att spela på bröllop och resultatet var fenomenalt. Otroligt proffersionellt och skickligt band. Vi har fått en massa beröm för valet av band och komma att rekommendera dem till alla som frågar
Bröllop  -
Proffsigt band med trevliga medlemmar. Allt sköttes enligt överenskommelse. Bra ljud/ljus och bra mix av låtar. Jag, min fru och ALLA bröllopsgästerna var supernöjda. Rekommenderas!
40-årsfest  -
Vilket band, vilket röj, vilken fest det blev. Samtliga bandmedlemmar är oerhört trevliga och agerar enormt professionellt. De såg till att min fest blev något alldeles speciellt, samtliga gäster öser lovord över Mannerz. Stort tack för att ni gav mig ett minne för livet. Johan Eskilstuna
50-årsfest  -
Bra kontakt med ansvarig inom bandet. Klara och tydliga förutsättningar. Ankomst i tid och redo för underhållning enligt överenskommelse. Mycket bra spelning där bandet träffade exakt rätt med den form of musik o underhållning vi ville ha. Totalt sett ett hel-lyckat engagemang
50-årsfest  -
Kunde inte ha varit bättre. Otroligt proffsiga och gruppen lyfte festen :)
40-årsfest  -
Mannerz är ett fantastiskt band! De höjde stämningen till skyarna på vår fest och hjälpte till att göra kvällen minnesvärd! Bred reportoar, lyhördhet inför publiken och väldigt professionella att arbeta med.
Annan fest  -
Grymma!
Bröllop  -
Vi anlitade Mannerz för vår bröllopsfest och är mycket nöjda. De var musikaliskt duktiga, hade en grym sångerska och en mycket varierad och bra set list. Dessutom var de väldigt bra på att få igång och engagera publiken. Vi är mycket nöjda med vårt val. Vi hade gärna sett att dom spelat hela natten lång.
40-årsfest  -
Mannerz var precis så bra som jag hoppades. De har en bred repertoar och är lyhörda för vilken musik som går hem hos publiken. Bidrog starkt till en mycket lyckad fest!!
Annan fest  -
Trevliga medlemmar. Bra kontakt.
Bröllop  -
Bra band med blandade låtar. Något för alla smaker. Kan varmt rekommenderas

Kontakta Mannerz