Events Mindoors Music
5.0 / 5 baserat på  5 kundrecensioner (Recensioner)

Events Mindoors Music

Hemstad: Bro/Stockholm Pris: 2000 -16 000 SEK

Jazzband till evenemang: soft jazz, bossa nova, blues, happy jazz; piano solo, duo, trio, kvartett.

Mindoors Music for Events erbjuder levande musik till privat/företags fest, event, bröllop, restauranger, mingel mm.
Många års erfarenhet i branschen. Har samarbetat med bl. annat: Boknings Bolaget AB, Creative Events AB, Lindau Music Production, Lippers Awards, RFSU, Arkpen, Lidingö Kommun m.m.

Ni får välja mellan:
- bara solo-pianist
- duo (till ex. piano + saxofon eller sångerska)
- elegant och stilig trio med soft jazz
- livlig jazzkvartett

Repertoaren består av jazz evergreens, blues, bossa nova, julsånger, svenska visor i jazz tappning, gammaldags jazz.

Skicka gärna en prisförfrågan med eventbeskrivning inkl. speltider.
* Speciella rabatter för för multipla bokningar.
--------------------------------------------------------------------------

Mindoors Music for Events has been working many years in Stockholm supplying high quality stylish music to different events.

What will fit better your event: jazz evergreens, soft bossa nova, "smooth jazz"?

You choose the style and a band from just a solo - pianist to a full band with saxophone, piano, singer, bass and drums.

Among our clients: Boknings Bolaget AB, Creative Events AB, Lindau Music Production, Lippers Awards, RFSU, Arkpen, Lidingö Kommun, Sollentuna församling, Teater Giljotin, Linklaters lowers company and many, many others.

Recensioner av Events Mindoors Music

50-årsfest  -
Jag är mycket nöjd! Vi hade bra kontakt redan innan då jag kunde komma med förslag på musik som jag ville ha. Ira var väldigt flexibel under kvällen. Till efterrätten körde hon ett litet musikquiz som blev uppskattat. Jag rekommenderar henne varmt.
50-årsfest  -
Vilken tur att jag fick tag i detta band och så sent inpå det datum jag skulle ha fest. Hade det inte varit för den smidiga och direkta kommunikationen som jag hade med bandet två veckor innan festen så hade det inte gått. Dessutom fantastiska och väldigt trevliga musiker. Det här bandet kommer jag att boka igen och rekommendera för alla jag vet ska ha fest och som gillar jazz.
Födelsedagsfest  -
Mycket trevligt att samarbete och hon var lyhörd för våra önskemål. Prisvärt och proffesionellt!
Trädgårdsfest/Gardenparty  -
Vi hade en jazztrio på vårt Cocktailparty och det var verkligen guldkanten på vår fest. Duktiga musiker som spelade fantastiskt och gästerna uppskattade verkligen live-musiken. Rekommenderar verkligen att anlita dessa stjärnor!
Trädgårdsfest/Gardenparty  -
Trevlig och tillmötesgående. Duktig musiker. Var mycket nöjd.

Kontakta Events Mindoors Music

Girl from Ipanema (Mindoors music)
All of Me (live,old jazz) (Mindoors Music, piano+sax)
Long ago and far away (Mindoors music (trio))