Get Up!
5.0 / 5 baserat på  2 kundrecensioner (Recensioner)

Get Up!

Hemstad: Stockholm Pris: 0-100.000 SEK

Coverband/Partyband/Mingel/Bröllop/Företagsevent/Privatevent

"Get up!" är ett coverband var medlemmar har mångårig erfarenhet av att underhålla på bröllop, fester, företagsevent m.m.
Vårt mål är att ge er en upplevelse utöver det vanliga så att just ert bröllop/fest/evenemang sticker ut från mängden. Get up's repertoar är utformad så att alla ska kunna dansa och digga, allt från 50-tal till det mest aktuella.

Samtliga medlemmar i "Get Up!" har studerat på Kungliga Musikhögskolan i Stockholm och spelat med bland annat:
Peter Jöback, Svante Thuresson, Lill Lindfors, Nils Landgren, Carola, Samuel Ljungblad, Peter Johansson, Anders Jalkaeus, Georg Riedel, Smokey Robinson, Rigmor Gustafsson, Magnus Bäcklund, Peter Asplund, Diane Schuur, Magnus Johansson

- Get Up! är ett 5 -manna band med blås, gitarr, sång, kör, synth/piano, bas och piano.
- Vid större event har vi även möjlighet att utöka bandet.
- Vi erbjuder även mingel-jazz, om så önskas.

Exempel på artister i vår repertoar:
Motown: Stevie Wonder, Four Tops, The Temptations, Michael Jackson m.fl.
Rock: Bon Jovi, Van Halen, Kiss, Rolling Stones m.fl.
Hårdrock: Iron Maiden, Europe, Metallica, AC DC
Punk: Ebba Grön, 6 Pistols
Klassiker: Elvis Presley, The Beatles, Paul Simon, Creedence Clearwater Revival, Backstreet Boys, U2, m.fl.
Disco: Earth, Wind And Fire, ABBA m.fl.
Blues: ZZ top, John Mayer m.fl.
Pop: Justin Timberlake, Håkan Hellström, The Killers, Veronica Maggio, Robbie Williams, Justin Bieber m.fl.

Recensioner av Get Up!

Bröllop  -
Med trollbindande Jazzmusik på minglet och rejält ös på dansgolvet på festen gjorde Get Up! vår bröllopsfest magisk! Bandet fick många kommenterer angående hur musikaliskt duktiga de var, och jag kan bara instämma. Det var aldrig något krångel och Martin var lätt att få tag på. Nästa gång vi arrangerar en stor fest vet vi vart vi ska vända oss :)
Bröllop  -
Högsta betyg från början till slut! Mycket snabba svar på mail, väldigt tillmötesgående med önskemål och helt fantastisk musik! Otroligt kompetenta musiker. Gjorde verkligen festen till något alldeles extra. Dessutom väldigt trevliga och ett härligt tillskott på resten av festen. Rekommenderas å det varmaste!

Kontakta Get Up!

Signed sealed delivered (Stevie Wonder)
Can´t stop the feeling (Justin Timberlake)
Bed of roses (Bon Jovi)