Dj Pierre

Hemstad: Lund Pris: Not Available SEK

Är en Dj som lätt känner av vilken musik ni vill ha oavsett ålder och smak.
Har över 15 års erfarenhet av spelande på bröllop, privatfester, temafester, och klubbar av alla de slag.
Har en stark förkärlek till bröllop. Älskar blandningen av åldrar och människor på ett bröllop och alla stämningar som infinner sig.
Spelar ingen roll vilken musik ni vill ha, jag spelar det NI vill ha om det så är 50-00-talet, disco, soul, pop, rock, schlager, dansband, jazz, club, house, rnb, hip hop....ja vad ni vill.
Alltid viktigt att vi träffas innan och pratar igenom exakt hur NI vill ha det med musikupplägget.
Har alltid en ljud och ljusanläggning som passar lokalen och antal gäster, och även mikrofon.
Tänk på att musiken är det sista man tar med sig från festen, var musiken kanon eller var den kass?
Chansa inte när det gäller musiken, ta alltid någon med erfarenhet som alltid spelar det ni och era gäster vill ha.
Hör av er så berättar jag mer vad jag kan göra för att ER fest ska bli något alldeles extra.
Titta gärna in på min hemsida www.megamix.se

Recensioner av Dj Pierre

Kontakta Dj Pierre

“Artisten har inte laddat upp någon video än.Lyssna till låt-repertoaren istället.”