Piff & Puff & Svarte Petter

Hemstad: Göteborg Pris: inte angett SEK

cover party fest trio kalas firmafest klubb pub

Piff & Puff & Svarte Petter från Göteborg är en rutinerad covertrio för puben, klubben, företagsfesten, födelsedagskalaset, studentfesten etc.
Med andra ord där folk älskar att dansa & partaja!

Repertoaren är primärt fokuserad på dansant musik i rockinramning och anpassas individuellt för varje speltillfälle.

Ett axplock av artister: Elvis, Creedence, Rammstein, Abba, Roxette, Patrick Hernandez, Tomas Ledin, Bon Jovi, GES, Metallica, Elton John, Avicii, Billy Idol, Swedish House Maffia, Baltimora, Ed sheeran, Kenny Loggins, The Ark, Mustasch, Blur & många fler.
Sättningen består av gitarr, bas, sång samt backtracks. Detta innebär att ljudvolymen är betydligt mer anpassningsbar än när akustiskt trumset används. Med andra ord är det lätt att anpassa sig för lokalen utan att lätta på gaspedalen.

Piff & Puff & Svarte Petter levererar alltid en förstklassig underhållning med publiken i fokus!

Recensioner av Piff & Puff & Svarte Petter

Kontakta Piff & Puff & Svarte Petter