SoundTrip

Hemstad: Ängelholm Pris: 18000-22000 SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar Bokningar: 2

Partyband coverband Skåne event, nattklubb, after beach, firmafest, festival party.

Med SoundTrip får varje evenemang en extra knuff! Alla ska med i deras härliga msikkavalkad från 80-tal till nutid. Pop, rock, schlager, hip hop, hårdrock och klassiker blandas till en härlig partymix för alla.
Med en fartfylld show och en imponerande ljussättning bjuder grabbarna alla på en häftig upplevelse. Oavsett om man föredrar dansgolvet eller baren så kommer SoundTrip att göra kvällen extra bra.

Bandet har turnerat i mer än 20 år på alla tänkbara tillställningar.
SoundTrip har erfarenheten, utrustningen och framför allt viljan som krävs för att alla ska gå hem glada, svettiga, hesa och med ömmande fötter.

SoundTrip spelar på event, företagsarrangemang, nattklubb, AW, after beach, fester och festivaler.
Bandet kommer alltid med egen ljud och ljus-produktion som klarar evenemang upp till ca 2000 pers.

Har du publik och scen så har SoundTrip resten.

Recensioner av SoundTrip

Kontakta SoundTrip