Stardust
4.5 / 5 baserat på  7 kundrecensioner (Recensioner)

Stardust

Hemstad: Uppsala Pris: 6000-30000 SEK

Bröllop, företagsfest, 60-tal, 70-tal, 80-tal, 90-tal, 00-tal, 10-tal, hits, radio, ung äldre pop di

Coverbandet STARDUST erbjuder en färgsprakande rockshow där vi blandar de stora rock- och pophits (Bon Jovi, Creedence, Gyllene Tider, Magnus Uggla, Ebba Grön m.fl) med nyare partyhits från dagens topplistor (Lady Gaga, Oskar Linnros, Swedish House Mafia etc.), med stort fokus på show!

En spelning med STARDUST kan lätt anpassas till rockpuben, dansklubben eller firmafesten. Eftersom samtliga musiker i bandet även är duktiga sångare kan bandet leverera förstklassig underhållning som såväl trio som kvartett eller kvintett. Allt beroende på spelställets storlek och kundens budget. Vi tar även gärna emot önskemål om det är någon speciell låt ni önskar oss framföra.

Självklart har vi med oss förstklassig ljud-/ljusutrustning ( HK Ljudanläggning, EBS, TAMA,NORD,YAMAHA osv.) Vi kan även koppla in t.ex. er Ipod i vår ljudanläggning för att ge extra boost åt eventuell pausmusik.

STARDUST sätter stor vikt vid den musikaliska kompetensen, samt att ljudet på spelstället håller hög klass. Bandet lägger även stort fokus på den visuella delen med snygga scenkläder och en approach att verkligen HA KUL och underhålla publiken. Alla ska upp på dansgolvet!

Bandet består av fem unga och rutinerade musiker med bred erfarenhet musikalisk kompetens och ett förlutet inom såväl jazzen som pop/rock/hårdrock. Sättningen är git/sång, git, bas, keyb, trummor. Medlemmarna i bandet är skolade frilansande musiker med stor erfarenhet av alla aspekter av nöjesbranschen. Bandets medlemmar har bl.a. arbetat med artister som Amy Diamond, Brolle, Nordman, Janne Schaffer, Magnus Bäcklund, Kicki Danielsson, Jimmy Jansson, Uno Svenningsson m.fl.

Självklart får ni ett gäng duktiga musiker med erfarenhet av såväl live som studiojobb med sikte på att leverera en show besökarna sent ska glömma!

Recensioner av Stardust

50-årsfest  -
Vi är så otroligt tacksamma över att vi valde Stardust eller numer Värsta Grymma Bandet!!! De var så himla proffsiga, tillmötesgående och sååå bra! Dansgolvet var fullt med folk hela tiden. Gästerna och vi är supernöjda. Längtar redan efter nästa gång vi ska ha fest, då vi ABSOLUT kommer att boka... VÄRSTA GRYMMA BANDET (gamla Stardust)!!! Tusen tack och super-Wow... från ett otroligt nöjt värdpar, som hade en fest där ALLA dansade som var där. Ca 70 personer mellan 14-73 år. Mestadels mellan 20-50. De spelade allt från rock till topplistorna! Så följsamma utifrån gästerna. Supertack igen / Millan och Robban
50-årsfest  -
Helt suveräna - absolut ett band som hjälpte oss att höja stämningen på vår kräftskiva till det som gör festen till något som alla som var med minns med glädje. Härlig energi och närvaro och med en stor repertoar - kan varmt rekommendera dom. Även mycket lätta att ha att göra med innan under och efter.
50-årsfest  -
Stardust är super bra och är verkligen en festhöjare. Jag är jätte nöjd med resultatet.
50-årsfest  -
Mycket bra känsla för vad som gick hem bland publiken! Det var konsert-känsla!
Midsommar  -
Ett spelglatt gäng som läste av publiken hela kvällen. Jag kan verkligen rekommendera Stardust till festen, häls Eivor
50-årsfest  -
Vi tyckte att framträdandet var proffsigt och kontakten vid bokning fungerade utmärkt.Bra repertoar. Tack för spelningen