5.0 / 5 baserat på  6 kundrecensioner (Recensioner)

Underbart
Roligt
Event

S.T.U.R.E är det perfekta partybandet till din fest eller bröllop. Vi är 5 samspelta musiker som är vana att spela på beställning som alltid ser till att det blir drag på din fest!

Recensioner av S T U R E

50-årsfest  -
Vi anlitade detta fantastiska band till vår 50-årsfest. Vi hade ett lite speciellt upplägg där vi själva och även vissa gäster uppträdde tillsammans med bandet. Jag upplever att Viktor, som representerade bandet, va lyhörd och tillmötesgående samtidigt som han bidrog med bra input för att få det bra. Sen vill jag också tillägga att de är musikalisk väldigt duktiga och riktigt sköna att hänga med, hela högen. Kvällen gick alldeles för fort... Så här såg det ut: https://photos.google.com/share/AF1QipMn4-D1ksvpnzfqiLBlR4GYLbCQkdF53qpWnAVp_4YKBlZFrkxsWYMhyrVPzXVlJQ?key=ZloxbUF4eWJZRGRTRDBmRlowaFVaQUItd1J2MktR
Bröllop  -
Bandet fick alla våra bröllopsgäster att svänga på höfterna, gamla som unga. Superserviceminded från början till slut. Snabb och bra kommunikation. Hela tiden tillmötesgående med våra önskemål med så väl upplägg som låtval. Allt gick att lösa, vilket man som brudpar är väldigt tacksam över. Det ska även tilläggas att sångaren har en fantastisk röst och musikerna är otroliga på sina instrument. Om ni vill ha ett band som låter riktigt bra, är ösigt/festligt, supertrevliga och serviceminded så behöver ni inte leta längre, välj bara dessa!
Bröllop  -
S T U R E spelade på vårt bröllop och de var fantastiska och så hjälpsamma. Vi hade två av medlemmarna som solist och komp till vigseln. Vi ville ha Neonljus av Sara Parkman men var lite oroliga att det skulle vara en svår låt. De gjorde det med bravur, det var helt otroligt. Vilken röst! Inte ett öga torrt. Istället för piano valde de att kompa med gitarr och det var ett så bra val. Man kan lita helt och hållet på att de skapar rätt stämning. På kvällen hade vi en festspelning och det var otroligt uppskattat. De valde låtar efter våra önskemål och vi hade så kul. Jag fick många frågor om var vi hittat bandet, alla var imponerade. Ett stort tack till S T U R E som var med och gjorde den här dagen till en vi aldrig glömmer! Tack!
Bröllop  -
Vi anlitade bandet S T U R E till vår bröllopsfest och vi kan varmt rekommendera detta begåvade gäng! De hjälpte oss att skapa en fantastisk stämning på festen och ett bra drag på dansgolvet! Allt var perfekt! Både när det gäller valet av låtar som fick dansgolvet att koka och deras professionella bemötande. Både vi och våra gäster är grymt imponerade över detta talangfulla band och vi är så glada för att vi bokade S T U R E till vår fest:)
Bröllop  -
Supersvängigt, duktiga musiker, trevliga och med en repertoar som passade perfekt! Dom verkar kunna hur många låtar som helst, och dom kunde ta spelningen på bröllop den 16 juli med några veckors varsel, eftersom det först bokade bandet hoppade av. Dom räddade verkligen hela festen och jag rekommenderar dom varmt! - Mårten Moberg
Bröllop  -
Grymma S.T.U.R.E Dom spelade på vår bröllopsfest och var så duktiga. Allt från sång till det instrumentella var på högsta nivå. Bandet med Viktor i spetsen hjälpte oss så mycket också med att ordna ljudsystem, mikrofoner och ljus.

Kontakta S T U R E

Ditt tfn nr
({{ selectedCountry }})