Grolandz
4.5 / 5 baserat på  1 kundrecensioner (Recensioner)

Hemstad: Spekeröd Pris: 8.000-100.000 SEK
Svarar: 100% Svarar inom: 1-2 timmar Bokningar: 1

Allsidigt band från Västkusten som levererar musik till alla slags arrangemang!

Hej!
Grolandz är ett band från Västkusten som har en otroligt bred repertoar som sträcker sig från Blues till dansband, förbi rockabilly/country vidare ner till 50-60 tals rock n roll!
Spelar givetvis oxå s k "Pubmusik" med alla kända låtar som ni har hört åtskilliga gånger.
Bandets medlemmar har sammanlagt över 150 års erfarenhet och det borgar för rutin och kvalite i både stora och små sammanhang.
Vi spelar på Bröllop,Födelsedagsfester,Firmafester,Festivaler m.m
Bandet skräddarsyr musiken ihop med arrangören och på så vis så blir tillställningen lyckad!
Bandmedlemmarna är mycket skickliga på olika instrument så att ta fram ett dragspel till bordsvisorna/snapsvisorna eller Loungemusik på piano till minglet är absolut inga problem.
Professionellt ljud och ljus finns oxå.
Erbjuder även ett helhetskoncept: Musicquiz- Allsång-Dans
Vi spelar efter mottot :
"När vi har roligt, då brukar publiken ha roligt. Och när publiken har roligt - då skapas den rätta feststämningen"

Tveka inte att höra av er med frågor!

Med vänlig hälsning

Recensioner av Grolandz

70-årsfest  -
På min 70-årsfest var gästerna mellan 4- 83 år från sex länder. Orkestern anpassade sig mycket bra. Det var både rock och dansband så alla var nöjda. På festen hade 10 pojkar från Afghanistan en liten dansuppvisning till musik ur telefon. Pojkarna dansade sedan också till Gronandz musik och hade nog aldrig haft så roligt. Hoppas ni kommer fler gånger till ösrkusten. Kan varmt rekommenderas vi fick valuta för pengarna.

Kontakta Grolandz

“Artisten har inte laddat upp någon video än.Lyssna till låt-repertoaren istället.”

Oh what a thrill (Dave Edmunds)
Jajjemän (Rolandz)
Rockin all over the world (Status Quo)
There goes my heart (The Mavericks)