5,0 av 5 baserat på  4 kundrecensioner | Recensioner

Från local heroes till framträdande på legendariska Top of the pops och Europaturnéer.
Nu är man ett etablerat band i Sverige och repertoaren spänner mellan allt från 60 tal till nutid
TMMB är ett band med brett musikaliskt register - rutin - och framför allt spelglädje!!
TMMB har spelar också eget material, som kan avlyssnas på denna site!

På sin repertoar kör TMMB låtar ifrån Sia, Rihanna, Avicii Swedish House Mafia, Katy Perry Abba, Lisa Marklund U2, Black Eyed Peas, Schlagerhits Roxette, The Killers ,Police,mm mm.
En liten Recension från Länsstyrelsens julfest december 2015!!
"We´re up all night to get lucky, sjöng vi till inledningen av denna härliga kväll. Och visst hade vi tur som fick dansa till detta eminenta band. Bröderna i Tmmb radade upp den ena partylåten efter den andra. Dansgolvet kokade och stämningen var på topp kvällen lång. Musikquizen med kluriga frågor var ett roligt inslag i första timmen. Samarbetet med kvällens DJ:s som spelade i pauserna fungerade utmärkt. Nya och gamla, kända och bortglömda hits i häftiga versioner fick hela länsstyrelsen att rocka loss. Stort tack för att ni förgyllde vår julfest!"
LÄS RECENSIONER (4)
Jeanette Andersson (5 /5) Evenemang: Annan fest | Datum: December 09 2017

Trevligt gäng som bidrog till att de blev en toppenkväll! Tack!!

Kristin Malmqvist (5 /5) Evenemang: Annan fest | Datum: November 29 2017

Superbra! Jättegoa grabbar som är lätta att ha och göra med, inget krångel någonstans. Det tog ungefär 30 sekunder från att de började spela till att alla var uppe och dansade. Vi var en publik på 20-30-åringar och det gick hem till 100%. Fullt ös från första stund. De tog emot önskningar från publiken och anpassade sig helt till vårt schema. Ska jag ha ett band igen så kommer jag att boka TMMB en gång till!

Lars-olof andersson (5 /5) Evenemang: 50-årsfest | Datum: Januari 14 2017

Letar du efter ett band som bara skall stå där och plinka några låtar? Letar du efter ett band som inte lyssnar på kunden? Letar du efter ett band som inte KAN spela? Letar du efter ett band som inte ger gärnet i första takten? Letar du efter ett band som inte läser av publiken? DÅ ÄR TOO MUCH MONKEY BUISSNESS INGET FÖR DIG!!!!! Detta band Levererar så ända in i hel........ Detta band lyssnar på kunden. Dessa grabbar är proffs MUSIKER!!!!! Dessa killar är så ända in i norden trevliga, professionella och musikaliska att hälften vore nog. Jag kan bara ta av mig hatten, bocka, och tacka för att ni gjorde min 40+moms-fest såååå lyckad. Tack grabbar hoppas vi ses snart igen! MVH Lasse Gotland

Anders Åkermark (5 /5) Evenemang: Bröllop | Datum: Januari 05 2016

Artisterna, bandet var suveränt lätta att jobba med. De ställde utan att tveka upp på att spela i kyrkan på vår vigsel. Under middagen erbjöd bandet att låna deras PA och även att kompa om någon ville. Därefter spelade de perfekt dansmusik hela natten, riktigt bra ös och suverän blandning på musiken. Alla gästerna lovordade bandets insats och de var högst delaktiga till att vårt bröllop blev helt fantastiskt. Vi kan rekommendera TMMB utan minsta tvekan. Vill ni ha ett bra band som ställer upp för er så är detta ett givet val.

Kontakta artisten här

Det är gratis att kontakta artisten, och du får inte fler mejl från oss!

SE VÅR VIDEO