Twentysomethings

Hemstad: Märsta Pris: Not Available SEK

Twentyomethings är ett stockholmsbaserat coverband som spelar allt från jazz till hårdrock! Repertoaren är otroligt bred och vi repar utan problem in låtar som ni önskar. Bandet består av 5 frilansande musiker med stor rutin av att underhålla, så vi kan bjuda på allt från fullt ös till mysigt mingel! Vi är "musikaliska kameleonter" som med glädje tar oss an musik av alla stilar och från alla årtionden. Som kund väljer du vad vi ska spela!

I medlemmarnas individuella karriärer har vi bland annat samarbetat med artister som Sarah Dawn Finer, Charlotte Perelli, Lasse Holm, Martin Stenmarck, E-type, Agnes Carlsson, Norlie&kkv och Fjärilseffekten.

Tidigare nöjda kunder är bland andra:

Fortum
Ett tiotal lyckliga brudpar
Ett flertal 30, 40 och 50-årskalas
Danderyds båtklubb

Så om du behöver ett band till Fest/Event/Mingel eller liknande, tveka inte att höra av dig! Twentysomethings passar perfekt!

Recensioner av Twentysomethings

Kontakta Twentysomethings

“Artisten har inte laddat upp någon video än.Lyssna till låt-repertoaren istället.”

Euphoria (Loreen )