(1)
Dr. Müllerz Partyband Jonsered

Dr. Müllerz Partyband bjuder på hits som får publikhavet att gunga.

(7)
Stardust Uppsala

Bröllop, företagsfest, 60-tal, 70-tal, 80-tal, 90-tal, 00-tal, 10-tal, hits, radio, ung äl

(4)
LOUD & CLEAR Örebro

Loud & Clear

15000-50000 SEK Få en kostnadsfri offert
(6)
Magnificent Stockholm

Snabba, roliga, flexibla och musikaliska som få :P

Stay Tuned kristianstad

Band från Kristianstad med hög energi, nya låtar och gamla.Billiga med eget ljudsystem.

SMB (soft mysigt bandnamn) Jönköping/Stockholm

Duo | fest | mingel | musik | coverband

Bli den coolaste föräldern

Studentskiva, studentbal, studentmottagning, kärt barn har många namn. Kärt barn är också din dotter eller son som ser fram emot ett storslaget firande efter en gymnasietid som äntligen är över.

Studenten är en viktig milstolpe och väl värd att fira! Studentmottagningen är en stor del av hur ditt barn kommer att uppleva sitt studentfirande och vad hen kommer att ta med sig för minnen. Det är där som din älskade student kommer att spendera största delen av dagen eller kvällen.

Säkra en riktigt lyckad avslutningsafton för ditt barn och överraska med en fest för kompisarna. Vi lovar att du kommer att bli den absolut coolaste föräldern.

Vi garanterar den bästa musiken

Med många års gedigen erfarenhet av just studenstkivor så vet våra artister hur det ska gå till och vad de ska ta i beaktning. En blandad publik med både familj, släkt och vänner i olika åldrar och en huvudperson som vill dansa loss till sin favoritmusik tillsammans med bästa vännerna. Våra musiker, DJs och band vet precis hur de ska anpassa musiken så att alla är glada och nöjda och studentskivan blir ett minne för livet.

Det enda du behöver göra är att ge oss lite information om studentskivan och vad för sorts musik ditt barn tycker om. Informationen skickas ut till alla våra artister som matchar dina kriterier, och de som är intresserade och tillgängliga kontaktar dig inom kort med sina anbud. Du jämför artisternas anbud genom att lyssna på deras musik, se deras videor och läsa recensioner de fått från andra kunder. Det kan inte bli smidigare än så.

student
Ta emot anbud på band till studentskiva