(19)

Party,Sångröst,Drag,Dans,Fest,Bröllop, Företag

(3)
Herr Nilssons Norrköping

En rutinerad cover-duo från Norrköping för er fest, företagsevent, bröllop, pub/krog!

(50)
2av3 FALUN

2av3 en Duo från Dalarna. Vi underhåller festen,företaget,bröllopet,partyt eller bara just

(20)
Perfect Match Skara

Trubadur duo - bröllopsfest, vigsel, mingel födelsedagsfest, firmafest, pub, quiz, dop

(2)
The Juicy Soul Band Saltsjöbaden

Cilla Ribbing är en sångerska med rötterna i gospel- och jazzmusik som sjunger främst soul

SJ Band Kungälv

Duo med bred repertoar för lounge, underhållning, fester och dylikt.

(3)
3 R.O.K Norrköping

Festmusik - på riktigt!

SMB (soft mysigt bandnamn) Jönköping/Stockholm

Duo | fest | mingel | musik | coverband

Låt en duo roa er på festen

Mingel,lounge, underhållning och fullt ös - en partyduo passar för alla möjliga tillfällen. En festduo låter bättre än en singelakt och kan ge järnet på din fest och höja stämningen till taket. En duo låter som ett band men tar mycket mindre plats.

En trubadurduo med dragspel och gitarr som spelar upp till dans på högtider och fester - kräftskivan och midsommaraftonen blir en garanterad succé med en duo som kan sjunga, spela och ackompanjera till alla traditionella visor och sånger.

En romantisk violin- och celloduo som inte lämnar ett öga torrt med sina vackra stråktoner är ett utmärkt val till din speciella ceremoni.

Ett tvåmannaband med en härlig låtrepertoar som underhåller under middagen och bjuder upp till fartfylld dans senare på kvällen.

Boka din duo här

Våra duos finner stor glädje i att förgylla folks event med sin musik. De levererar musiken du vill höra på ditt evenemang och har stor erfarenhet och känsla för publikt engagemang. och uppträder på bröllop, företagsfester och privata fester i hela Sverige.

Det behövs ytterst lite information från dig för att vi ska kunna matcha dig med en perfekt duo, och det tar inte mer än ett par minuter att fylla i en förfrågan. Inom kort kontaktar våra artister dig med sina anbud, och du jämför sedan deras anbud i lugn och ro. Genom att lyssna på artisternas musik, titta på deras presentationsvideor och läsa recensioner de fått av andra kunder kan du besluta vilken duo som passar dig och dina gäster bäst.

duo
Ta emot anbud på duor