(40)
MIDAS Malmö

MIDAS coverband alla typer av fester företag bröllop födelsedagar event mingel husband

(32)
The Babes Göteborg

Sveriges svängigaste coverband som spelar på din företagsfest, bröllop, kick-off, privatfe

(17)
Lars Hard Stockholmstrakten

Coverbandet som levererar - från bröllop och födelsedag till företagsgig och afterski!

(39)
Partajpatrullen Malmö

Alltid redo för Partaj!

(1)
Spitfire Rockers Norrköping

Dansvänlig Rock'n'Roll med en hel del dansband inblandat ;) Mer Bugg och Fox åt folket!!!

(20)
Perfect Match Skara

Trubadur duo - bröllopsfest, vigsel, mingel födelsedagsfest, firmafest, pub, quiz, dop

(6)
S T U R E Stockholm

Proffsigt partyband med utbildade musiker som även spelar låtar på beställning.

(9)
Hitstorm Mölndal

Öser på med hits från 50-talet och in i framtiden!

Vad vore en fest utan ett coverband?

Ett coverband avgör skillnaden mellan en medioker fest och en enastående fest, inget snack om saken. Alla har vi varit varit på en tillställning där vi känt att “något saknas”. Det var livebandet som saknade - en fest utan professionella musiker kan aldrig bli riktigt lyckad.

Ett coverband kan vara en liten konstellation med minst 3 musiker, eller ett större band med många medlemmar. Du väljer band beroende på vad för sorts fest du planerar och hur många gäster som är inbjudna.

Varför ska du boka ett coverband till din fest?
För att ett coverband erbjuder ett oförglömligt uppträdande, förstklassig underhållning och en bred låtrepertoar som garanterat inkluderar alla dina favoritlåtar. Gamla rock-låtar, de mest omtyckta radiohitsen, schlager och allt där emellan, ett skickligt coverband har koll på allt du och dina gäster vill höra.

Alla har vi olika musiksmak och det kan vara svårt att veta vad alla går igång på och hur man kombinerar olika stilar så att alla gäster blir nöjda. Ett coverband bemästrar detta.

Låt ett liveband fixa festen

Vi insisterar att ett coverband som spelar livemusik på din fest är a och o, och för att du ska kunna hitta det perfekta coverbandet till just din fest har vi skapat denna tjänst. Vi har ett enormt urval av coverband registrerade på vår plattform och hos oss kan du känna dig trygg och säker på att din fest blir ett minne för livet.

Vi har vänt på det lite, så att i stället för att du ska behöva leta efter ett band på nätet så hittar coverbanden dig. Du ger oss detaljer om din fest och vad för sorts musik du föredrar, och denna information skickas ut till våra coverband. De band som uppfyller dina kriterier kontaktar dig inom kort och du jämför sen deras anbud. Det är enkel och smidigt, och framför allt gratis och icke-bindande.

liveband
Ta emot anbud på coverband