(40)
MIDAS Malmö

MIDAS coverband alla typer av fester företag bröllop födelsedagar event mingel husband

(39)
Partajpatrullen Malmö

Alltid redo för Partaj!

(17)
Lars Hard Stockholmstrakten

Coverbandet som levererar - från bröllop och födelsedag till företagsgig och afterski!

(1)
The Royal Swedes Stora Höga

Coverband med en bred repertoar från västkusten

(20)
Perfect Match Skara

Trubadur duo - bröllopsfest, vigsel, mingel födelsedagsfest, firmafest, pub, quiz, dop

Bad News Stockholm

Partybandet Bad News Rock n roll

(21)
Zotos stockholm

Zotos spelar hits från 70 80 talet till nutid

(7)
Tfor2 Enköping

Party, trubadur, duo, bröllop, fest, underhållning, bröllop, 50-årsfest, 30-årsfest, 40-år

Grattis på födelsedagen med fantastisk musik

Planerar du din egen födelsedag eller kanske en överraskningsfest för någon som fyller år - ja då har du hittat rätt. Musik är den viktigaste ingrediensen till en lyckad födelsedag och vi har musiken du behöver.

Alla födelsedagar är unika och värda att fira med underbar musik. Oavsett om det ska vara pampigt med många inbjudna, eller lite enklare med bara de närmaste så har vi artister som kan göra födelsedagsfesten till en oförglömlig succé.

Tänk igenom vad för sorts födelsedagsfest det ska vara och vad för sorts musik födelsedagsbarnet gillar. Pop, rock, jazz eller dansband - eller varför inte en salig blandning av musikstilar så att alla gäster på födelsedagen kan njuta av låtar som de älskar?

Boka bästa bandet till födelsedagsfesten

Vi i Sverige är nog bäst i världen på att fira födelsedagar och följaktligen har vi många artister i vårt avlånga land som har erfarenhet av födelsedagar. De bästa banden finns här hos oss och är redo att göra din födelsedagsfest till ett minne för livet. Våra band garanterar att skapa den bästa feststämningen och få upp alla gästerna på dansgolvet.

Vi matchar dig med band som uppfyller dina krav och önskningar utifrån information du ger till oss genom att komplettera en förfrågan. Banden som är tillgängliga det aktuella datumet och vill komma och uppträda på din fest kontaktar dig inom kort med sina anbud. När du i lugn och ro har jämfört bandens musik, videor och kundrecensioner bokar du enkelt och smidigt det bästa bandet till födelsedagsfesten.

födelsedagsband
Ta emot anbud på band till födelsedag